24 Haziran 2026 Çarşamba günü GMO Merkez Binası’nda düzenlenen Komisyonlar Tanışma ve Fikir Gecesi, üyelerimizin yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.
Etkinlikte komisyonlarımızın faaliyet alanları tanıtılırken, meslektaşlarımız bir araya gelerek görüş ve önerilerini paylaşma fırsatı buldu. Program kapsamında gerçekleştirilen fikir paylaşımı, ödüllü bilgi yarışması ve sosyal etkinliklerle üyelerimiz keyifli ve verimli bir akşam geçirdi.
Katılım sağlayan tüm üyelerimize teşekkür eder, komisyon çalışmalarımıza katkı sunacak tüm meslektaşlarımızı birlikte üretmeye ve birlikte güçlenmeye davet ederiz.